Enderun Bilgisayar Bilişim Teknolojileri San.Tic.Ltd.Şti olarak satışını gerçekleştirdiğimiz tüm ürünler, ilgili üretici ya da ithalatçı firmaların garanti kapsamı altındadır. Garanti süresi, fatura tarihinden itibaren başlar ve ürünün türüne göre değişiklik gösterebilir (genellikle 2 yıldır).
Garanti süresi içinde; ürünün üretim hatalarından kaynaklı arızaları, yetkili servis tarafından ücretsiz olarak giderilir. Aşağıdaki durumlar garanti kapsamındadır:
Üretim hatası kaynaklı donanımsal arızalar
Malzeme ya da işçilikten kaynaklanan sorunlar
Teknik servis tarafından onaylanmış yazılımsal hatalar
Aşağıdaki durumlar ürünün garanti kapsamı dışında kalmasına neden olur:
Kullanıcı hatasına bağlı arızalar (düşme, sıvı teması, kırılma, darbe vb.)
Yetkisiz kişilerce ürünün açılması veya müdahale edilmesi
Uygun olmayan aksesuar ya da güç kaynağı kullanımı
Ürünün etiketi, seri numarası veya garanti belgesinin tahrip edilmesi
Doğal afetler (yıldırım, sel, yangın, vb.) nedeniyle oluşan zararlar
Ürünle birlikte gelen garanti belgesi ve/veya fatura, garanti hizmetlerinden yararlanmak için saklanmalıdır. Faturasız başvurularda garanti hizmeti verilememektedir.
Garanti kapsamında işlem görecek ürünler:
Yetkili teknik servisimize kargo ile gönderilebilir.
Dilerseniz ürün Enderun Bilişim şubemiz üzerinden tarafımızca ilgili teknik servise yönlendirilir.
Onarım süreci, ürünün markasına göre değişiklik gösterebilir. Tüketici Kanunu'na göre azami onarım süresi 20 iş günüdür.
Garanti kapsamındaki bir ürün onarılmaz, yedek parçası bulunamaz veya 30 iş günü içinde teslim edilemezse, aynı ürünle değişim ya da bedel iadesi yapılır.
Ürünün kullanıcı hatası nedeniyle garanti dışı kalması durumunda, onarım ücretli olarak yapılır ve müşteriye önceden bilgi verilir.
Kredi kartı bilgileriniz 256bit SSL sertifikası ile korunmaktadır.